Skip to the content

Hulp & ondersteuning

Een van de belangrijkste onderdelen van dienstverlening is het verzorgen van support aan de eindgebruiker in de vorm van hulp en ondersteuning. Na het implementeren van een nieuwe ICT oplossing instrueren wij de gebruikers. Dit kan een trainingssessie op afstand zijn met behulp van TeamViewer, of een persoonlijke uitleg op lokatie.

Wij staan bekend om onze snelle reactietijd en het nakomen van onze afspraken. Uw (computer)problemen worden snel en vakkundig opgelost.

Technische Dienst

Een computerstoring kan iedereen overkomen en komt altijd ongelegen. Problemen met uw PC of laptop? Wij lossen het voor u op. Netsupport beschikt over een eigen technische dienst waar we reparaties kunnen uitvoeren. Eén telefoontje en u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Een prettig idee dat u binnen enkele uren weer verder kunt, waar u gebleven was.

Onderhoudscontracten

Bij complexe bedrijfsnetwerken kan het verstandig zijn om met een onderhoudscontract te werken. Door vooraf afspraken te maken over de dienstverlening en bijbehorende prijzen wordt voorkomen dat gebruikers continu 'toestemming' moeten vragen aan een leidinggevende voor een hulpaanvraag. Een bijkomend voordeel is dat u de kosten van uw kantoorautomatisering kan budgetteren.

Gebruikerstraining

Het implementeren van een nieuwe ICT oplossing is een belangrijke stap, maar hoe zorgt u ervoor dat de medewerkers het nieuwe systeem ook echt en op de juiste manier gebruiken? Een goede oplossing is het trainen van uw medewerkers. Het is belangrijk dat de gebruikers het systeem accepteren. Een goede training kan de betrokkenheid van medewerkers bij het nieuwe systeem vergroten en de weerstand wegnemen.

In de meeste gevallen is een gebruikerstraining een wisselwerking tussen Netsupport en de eindgebruiker. De eindgebruikers geven aan welke wensen of problemen ze tijdens het gebruik ervaren, en wij geven aan welke oplossingen mogelijk zijn of welke beperkingen er gelden, alsmede de eventuele reden hiervan.